Friday, August 10, 2012

Alustaja

Tere kõik!

Peamiselt lõin ma selle lehekülje oma vanaema pärast, kellega ma nii ühendust hoian. Minu onu loeb neid tekste siin ja räägib vanaemale või prindib välja (:

Aga loomulikult on oodatud kõik teised lugejad ka, ega mul siin midagi varjata ei ole (vist). 

Reis algab esmaspäeval, tegelikult juba pühapäeva õhtul, kui Tartust Tallinnasse sõidan. Ööbin Kristi juures ning hommikul läheb lennuk otse Oslosse, mu lemmiklinna, kus ma olen käinud vaid ühe korra ja sedagi juba üle seitsme aasta tagasi.

Praegu üritan tegeleda pakkimise/koristamise/ettevalmistustega. Kiired ajad, ohjee!
Ja nagu te näete, siis on mul veel natuke teed minna.


4 comments:

Marian Hiire said...

Hei, ma tahaks Su jälgijaks hakata - ole hea, tekita selline koht :) Ja põnev tõesti, juba lähedki! Eks siis kohtume pärast seda põnevust ja oleme ühenduses veebiavaruste kaudu!

Saara said...

Tänan tähelepanu osutamast, tegin korda!
Varsti näeme. (:

Erich said...

Kas kõik mis pildil, pakid kaasa? :D

Kui otsustad Ameerikas häälega reisida, siis kitarrikohver pidi ülimalt usaldusväärse mulje jätma. (Ma ise kasutan mugavuse huvides hoopis ülimalt usaldusväärse väljanägemisega kaabut.)

Saara said...

Kitarrike kahjuks seekord ikkagi ei tule, ei raatsi teda võtta.
Aga see-eest - plokkflööt on olemas :D

Ja ma ei kavatse isegi hääletada, rendin auto (: Usaldusväärsuse küsimus on muidugi oluline. Homme lennukis ma mõtlen sellele, mida kasutada (;