Tuesday, August 21, 2012

Oslo -> New York

Minu viimane päev Oslos oli imeline. Käisime kõigepealt kunstimuuseumis, nägin nii mõndagi tuttavat kunstiajalooõpikust: Picasso, Krogh, Rubens, Munch ja kõik teised ka. Munchi "Karje" ja "Elutants" olid muidugi aukohale riputatud - minu meelest täiesti ärateenitult, kusjuures.

Degas' tantsijaga

Pärast läksime randa. Ilmateate sõnul oli eile Oslo kõige ilusam päev (terve nädal oli üliilus tegelikult, mul vedas meeletult). Sõitsime sinna praamiga ja käisime ujumas. Hüppasin päris kõrgelt kailt vette ka - jee! Hiljem läksime sushibaari sööma.

Mina, Sirar, Thomas - lihtne elu
Oslo oli väga tore. Kogesin erinevaid maailmu, erinevaid elustiile ja tutvusin mitme ägeda inimesega. Selle pärast reisimine nii hea ongi, tõstab mu mu enda turvalisustsoonist välja. Muidugi muretsen vahel, aga see kõik on seda väärt. Ja ausalt öeldes ei viitsi ma isegi enam muretseda, mis tegelikult ongi selle reisi üks peamisi eesmärke.

Nägemist, Osloke
Üle ookeani lennata on samuti omaette kogemus. Nägin Gröönimaad, vaatasin eesistmelt "Seksi ja linna", kuulasin klassikalist muusikat, sõin kana, magasin, lahendasin sudokusid. 8 tundi läheb kui lennates, sõna otseses mõttes. :D

Newarki lennujaama passikontroll oli päris naljakas. No mida kõike nad seal ka ei küsi... "Palju te kodus teenite?", "Kust te raha saite, et siia lennata?", "Miks te üksi reisite?" jne. Ja loomulikult kontrollisid nad mu telefoni. Mul tõesõna pole aimugi, mida sealt üldse leida võiks. Haha - turvalisus...

Aga nüüd siis - New York!!!

No comments: