Thursday, August 16, 2012

Puhkus


Ma ikka mõtlen vahel, et ilmselt olen segane. Ma tulen reisin üksinda linnadesse, kus ma enamuses varem käinud ei ole ja kus ma kedagi ei tunne. Usaldan rõõmuga võhivõõraid, küsin tänaval suvaliste käest nõu, pikutan ooperimaja katusel, kaua tahan. Lisaks sellele on mu eelarve... no ütleme, et tudengisõbralik. Segane, ilmselgelt. Kus on kogu turvalisus?! Haha, see on südames. Ja mida sa ka saada tahad, hullumeelsus on mulle geenidega kaasa antud: mu ema hakkas neljakümneselt balletti tantsima, üks õde kasvatab last, kelle isa on filipiino ja teine õde õpib youtubest jaapani keelt. Nii on, nagu elu käib.

Täna oli mul väga ilus päev - tõeline puhkus. Hommikul kohtusin Eivindiga, kes andis mulle Oslo Aktsiaturu ees oma korteri võtmed ning siis sõitsin metrooga tema poole. See korter siin on suurepärane - täpselt minu maitse. Kaks tuba kõik IKEA mööblit täis. Seinal on suur maailmakaart, mille ma kindlasti kunagi endale ka hangin. 140 euro eest peaks IKEAst selle kätte saama küll.

Life is too short to live the same day twice
Panin asjad ära ja läksin botaanikaaeda jalutama. Taimed iseenesest mind nii väga ei huvita, aga tunne oli küll nagu Kings of Convenience videos (: Kirjutasin pargis luuletuse ja liikusin edasi linna poole. Kesklinnas küsiti mult kaks korda teed ja ma oskasin neile vastata. Oi ma tunnen end juba väga koduselt siin.

Saskiaga oleks siin tore jalutada
Kõige ägedam oli aga üllatus, mis mind jahisadamas ees ootas - Oslo Filharmoonikud andsid tasuta kontserdi (: Läksin mere äärde jalutama ja vaatasin, et inimesed istuvad sadamakail lava ees. Istusin siis ka sinna maha, hiljem märkasin plakatit ja lugesin, mis seal oli (norra keel hakkab selgeks saama, eriti kui seal "Beethovens 9. med" kirjas on). Rääkisin juttu ühe umbes 70 aastase saksa prouaga, kes oli juba 50 aastat Oslos elanud ja tema ütles, et nad mängivad seda igal aastal 15. augustil samas kohas. Esitus oli täiesti suurepärane ja jättis väga väga mõnusa tunde.

Isegi norrakad plaksutavad sümfoonia osade vahele
(: !

4 comments:

Saskia said...

Oh, Saarake!
Sa oled puhkuse igati 2ra teeninud!

Ja ait2h inspireerimast. Ootan Sinu postitusi iga p2ev suure huviga..

Armastan Sind
S

Saara said...

Aitäh, Saskia!
Eks me inspireerime teineteist (:

Mina armastan Sind ka.
S

Marian Hiire said...

Mina ootan ka postitusi suure huviga. Sul, Saara, on selline hea põnev-maine-kirjasoon ja pildid ka muidugi. Life is too short to live the same day twice pilt rokib! Ja siinkohal kutsun kuulama head lugu, mida sõber Ahto täna jagas: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ZZ5o5TuARxI

Saara said...

Oo, eriti vinge laul!
Õhturahu. Üks käepigistus. Ma pigistan su kätt, Marian, hästi õrnalt! (: