Friday, August 24, 2012

Tehnoloogia ja CouchSurfing

Ma armastan tehnoloogiat. See on abimees number üks, see on see "know how", inimeste suurepärane vaimusünnitis, mis kätkeb endas nii loomingut kui teadust. Ja kuigi mõned inimesed arvavad, et tehnoloogia on vaid uus iPhone 4 või elektriauto, siis tegelikult see ju nii ei ole. "Tehnoloogia on ka see tool, millel istume," nagu ütles mu hea sõber Martin. See on kõik meie ümber.

Tüüpiline metrooõhkkond
Mida ma küll teeks, kui mul ei oleks mu arvutit kaasas? Ma saan olla võõrastes linnades tudengieelarvega vaid tänu oma arvutile ja tasuta wifile. See on imeline! Ma lähen Starbucksi, ostan kohvi ja istun konditsioneeriga varustatud mõnusas ruumis, võtan oma arvuti välja ja kirjutan kellelegi, et kas ma saaks nende juures ööbida. Nad vastavad ja kui kõik on sujuv, siis sõidan metrooga (samuti imeline leiutis) paika, kus nad elavad ja ööbin seal. 

Muru, taustaks pilvelõhkujad
Täpselt nii täna juhtuski. Tegelikult olin ma küll ööbimise juba eile kokku leppinud, aga juhised sain alles hiljem. Jätsin päeval Joega hüvasti (kusjuures õrnemat härrasmeest annab otsida - ta on väga väga tore) ja võtsin suuna Central Parki peale. Veetsin väheke aega seal, isegi tukastasin korra, mis on New Yorkis täiesti tavaline tegevus ja keegi ei vaata, et oled parm. Ka pintsaklipslased puhkavad Central Parki muru peal. Hiljem läksin Starbucksi ja ootasin, et minu uus host Marcina mulle kirjutaks, millal ta koju jõuab. Nüüd olen siin, Brooklynis, imelises kunstniku korteris ja naudin elu.

Joe, mina ja kotid
Kui õnnelik ma olen, et CouchSurfing olemas on. Ilma selleta oleksin võõras linnas üksinda, ööbiksin mõttetult ebaisikulises hotellitoas ja päriselu jäeks kõik nägemata. Couchsurfinguga aga näen seda, kuidas inimesed tegelikult elavad, millised on nende korterid, millised kombed, kuidas keegi käitub. Võin ausalt öelda, et olen endale nii mõnegi sõbra juurde saanud, rääkimata imelistest kogemustest ja koos veedetud hetkedest. Elu on täpselt nii tore, kui toredaks me selle ise elame. Olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head. 

Marcina pool

No comments: