Monday, August 13, 2012

Viimane õhtu Eestis

Nüüd on asjad pakitud. Raha vahetatud. Korter isegi enam-vähem korras. Lilled kastetud. Ema lilled kastetud. Pulmas käidud. Natuke magatud. Passist koopiad tehtud...

Mihkel ja Erlike ja auto
Mihkel ja Erlike tulid mulle järgi ja sõitsime siia, Tallinna... Autos arutasime ära kõik tähtsad teemad.

Tallinnas on ka tore, mõneti ma väga armastan seda linna. Eriti kallis on ta mulle siis, kui siin harva käia. Aga noh minu traditsiooniline ase klaveri all on alati mõnus! Pidasime siin veel väikese tähistamise, Erlikesel oli ju sünnipäev 10. augustil, jõime kõik koos veini.

Mihkel, Kristi, Erlike, Peedu - Kristi ja Peedu pool Tallinnas

Hommikul tulevad Mihkel ja Erlike mulle järgi 6.15 ja viivad mu lennujaama. Mu maailmas on nii palju häid inimesi (:

No comments: