Saturday, September 8, 2012

Kneesurfing, Egiptian driver and a bar

Ohsapoiss, isegi pealkiri on juba inglise keeles. Enamik mu reisist on läbi. 3 nädalat veel.

Bruce
Andy

Eile hommikul tõusin vahelduseks hästi vara, et paadiga sõitma minna. Castaici järv, mis on tekkinud sinna tammi tõttu, oli sile nagu klaas. Brucel on oma paat ning sellega käib ta suviti sõitmas. Kaasas olid ka tema töökaaslased Bob ja Andy ning Andy sõber Jessica (veel üks tüdruk, mul hakkas kohe palju parem). Teemaks oli veesuusatamine ja veelauaga sõitmine. Nad on nii osavad! Vaadake pilte :) Mina võtsin samuti julguse kokku ja proovisin paadi taga sõitmise ära. Bruce võttis minu jaoks kaasa põlvelaua, sisuliselt nagu surfilaud, aga oled põlvedega peal. Jee, ma ei kukkunud kordagi!

Olen väga uhke enda üle
Pärastlõunal tuli mulle järgi Beedo, egiptlasest farmatseut/advokaat (naljakas kombinatsioon, eksole) ja läksime temaga linna uurima. Ma mõtlesin, et ma saan surma. Tema ise oli väga viisakas, tore, naljakas inimene, aga no sõidustiil?! Egiptuses pole teemärgiseid ega mingeid reegleid, seega see kõik siin on tema jaoks hoopis uus maailm. Suunatuld näitas ta väga harva või siis jättis selle üldse sisse, tegi igasuguseid keelatuid ja ohtlikke asju, teised sõitjad tuututasid vahetpidamata. Ma olin naerust kõveras. Ja kui ta veel ütles, et "I should have "Be careful, Egiptian driver" sign on the back of my car", mõtlesin, et suren kas liikluses või naerukrampidesse. Või mõlemat.

Oleme kõik ühed turistid
On üks teema, mida olen tahtnud juba mitu aega puudutada. See on pildistamine. Beedo oli pildistamishull. Otsisime kaks tundi Hollywoody märki, et ta saaks seal hea pildi teha. Ja kui ma autos niisama vahtisin, siis ta hüüdis: "Pictures, pictures!!" Mul ei ole midagi selle vastu, et pilte teha, aga ma üldse ei salli neid turistikaid. Nii, et istud kusagil mõttetu märgi või kuju juures ja siis hiljem paned feissi, et näed, mina olin siin. Mulle väga meeldib mu kollektsioon selja tagant pildistatud piltidega, aga see on minu jaoks isiklik ja eriline ja mõttekas. Kui juba turistikaid teha, siis olgu nad vähemalt ilusad. Ja pildistamisega kaob tihti tunne, et olen kohal. Vaatan maailma vaid läbi kaamerasilma ja see on oma silmadest 7 korda väiksem. Seega... vaata, et elu maha ei maga!

Temaga just väga palju pilte ei tehta
Õhtul käisime Santa Monical kontserdit kuulamas, kohtusime kahe kohaliku tüdrukuga, hiljem võtsime baaris paar jooki. Mõlemad olid 23, Hannah töötas teles ja Kyle oli spordireporter. Vestlesime väga palju turvalisusest, eriti CouchSurfingust. Kõik oli lihtne ja ilus. Beedo tõi mu pärast tagasi ka, mis oli temast väga kena. Tuhat Tänu. Kui ma tagasi Eestisse jõuan, siis tahan kõik heateod tagasi teha teisi CouchSurfereid võõrustades.

Veidike Pierce Brosnani?

2 comments:

Saskia said...

Äge, et Sa selle veesõidu ikka kaasa tegid, olen ka seda alati proovida tahtnud. Tegija!
S :)

Saara said...

Tänan, Saskia (:
TULI, või mis?