Wednesday, September 5, 2012

Midagi isiklikku

Eile ei teinud ma mitte midagi turstilikku, hakkan siin kohanema vist. Tõusin üles, pesin pesu, vastasin umbes 20 meilile, kirjutasin lõpuks blogi jne. Õnneks (kahjuks ka) ei ole Bruce ja Susan väga aktiivsed inimesed, suudavad rahulikult olla ja ei tunne end imelikult, kui nad mitte midagi ei tee.

Igapäevaelu
Ma arvan, et mu õde tegelikult ei olegi ehk ise aru saanud, kui suur perekond tal nüüd on. Mina vähemalt ei teadnud seda. Rääkisime Skaypes Susani vennaga ja tema naise ja lastega, tegime pilte, kõik sugulased kutsuvad mind külla. Susan hoidis Timile riideid, näitasin talle telebeebi-videosid, mida pooleteise aasta jooksul Timist teinud oleme ja Susan saatis isegi Johannale käevõrusid. Ma tunnen end väga turvaliselt ja olen tänulik, et elu niimoodi läinud on.

Muidugi mängib suurt rolli tõsiasi, et olen väga seltsiv. Vahel mõtlen isegi, et kuidas on see võimalik, et ma inimestega peaaegu alati hästi läbi saan? Ma tean vastust - mulle lihtsalt meeldivad inimesed. Rõõmsad, kurvad, targad, naljakad, rumalad, vihased, masenduses, äkilised, rahulikud - kõik sobib. Usun siiralt, et mida sügavamale vaadata, seda rohkem meeldima hakkab. Kõigil on midagi, mis neid puudutab ja see ongi kõige ilusam. Kui sulle keegi ei meeldi, siis küsi ta käest, millest ta unistab?

Pesamuna

Alguses tundsin Susani ja Bruce suhtes samuti veidikest ebakindlust, ei saanud neist päriselt aru. Nad tundusid, et on kaotanud iseenda ja silmad ei säranud enam. Teisisõnu - kõik tundus veidike võlts. Samas ma mõistan, mina olen külaline, nende paindlikkus on piiratud, ka kogemusi pole nii palju, ikka tahad kuidagi heast küljest end näidata. Ja nemad ju ei tea, et minu jaoks on kõik küljed head.

Õhtune jalutuskäik
Aga eile juhtus midagi erilist! Nad tulid oma kestast välja ja veel eriti naljakal teel - hakkasime karaoket laulma. Filipiinodele meeldib karaoke väga (haha, nagu soomlastele) ja neil on suur TV-set mitme tuhande lauluga. Proovisin ka muidugi, aga jah, laulmine pole mu tugevam külg. Susan laulis ilusasti kergeid meloodilisi palasid, aga Bruce üllatas mind täielikult. Ta lauluhääl on nii ilus, nii ameerikalik, et ma hakkasin tantsima. The Eagles ja ameerika. Selle pärast ma ju siia tulingi.

No comments: