Wednesday, September 19, 2012

Mustrid

Ma ei tea, miks, aga mul on tekkinud CouchSurfingus muster, mis hõlmab toakaaslasi ja mehhiklasi. Juba mitmendat korda saan paremini läbi hostide toakaaslastega kui nende endiga ja juba päris mitmes kord on toakaaslaseks mehhiklane. Kas põhjuseks olen ma ise? Või on see maailm? Juhustesse ma enam ei usu.


Täna käisime Nathani ja tema emaga mööda linna turiste mängimas. Nathani ema on siin teist nädalat, muidu elab ta Mexico Citys. Alustasime hommikusöögikohast, kus ka president Obama söömas käib. Edasi jalutasime Magic Mile-l, seal oli väga palju tuntuid poode. Siis läksime pilvelõhkujasse ja edasi ühte araabia restosse lõunat sööma. Pärast mõningast jalutuskäiku tulime koju tagasi. Ei teagi, mis veel teeme. Film? Eile vaatasime "The Shiningut", olin seda enne näinud muidugi, aga tore oli ikka üle vaadata.

96. korrusel
Chicago on nii erinev Los Angelesest ja New Yorkist ka. Siin on õhku, tänavad on laiad, inimesi vähe. Kõik on kuidagi puhas ja korralik, ühistrasport töötab suurepäraselt. Natuke euroopalik tunne tekib. Samuti meeldib mulle ilm: jahe ja tuuline. Kuigi kandsin topeltsärki ja kampsunit, siis hakkas mul täna isegi natuke külm. Nathani ja ta ema jaoks on muidugi väga väga jahe, sest Mehhikos on temperatuurid hoopis teised. Nathan ootab talve, sest pole enne kunagi talvel USAs olnud, andsin talle mõningaid nõuandeid sooja riietuse kohta.

Nathan ja ta ema
Inimesed peaksid rohkem reisima. Suur hulk rahvast lihtsalt elab linnas, kuhu nad on sattunud või kus nad üles kasvasid. Mis oleks, kui hakkaksime valima, hakkaksime hoolega kaaluma, kus meile elada meeldib? See tooks ellu rohkem kirge, sest kui oled valiku teinud, siis arvatavasti ka panustad rohkem. Valin linna ja olen teadlik oma valikust, elan rõõmuga. Või hoopis valin maapiirkonna või teise riigi. Patriotism? Ma pole seda vist kunagi pooldanud, kuigi tean, mis tunne see on.

Tänavakunst on suurepärane
Mõnikord tunnen, et olen kuidagi eksinud. Eksinud erinevatesse arusaamadesse, võimalustesse, mustritesse... Ei tea, mis on õige. Samas olen rõõmus, et kõik on avatud ja midagi ei takista mind õppimast. Õpin läbi kogemuste ja rõõmustan iga päev ja iga hetk, maailm on ilus.

2 comments:

Kadri said...

Nii rõõmustav on su mõtteid lugeda. Soovin sulle veel mõnusat avastamist ja õppimist.

Saara said...

Suur tänu, Kadri ja samad sõnad siitpoolt maakera!