Wednesday, January 14, 2015

Uus algus

Tere, lugejad ja veitsa vanem Saara.

Arvake, millega ma siin tegelenud olen? Pakkimisega:
Pakkimine%2520Tuurus

Alustan oma uut reisi. Seekord viib mu reis mind kohtadesse, kus ma kunagi varem käinud ei ole. Isegi mitte lähedal pole olnud. Täiesti uued maailmad. Ma tunnen end veitsa nagu Stargate või Star Treki saates ja kes minu vaimustust neist teavad, siis võivad ilmselt arvata, et olen taaskord seitsmendas taevas. Ma lihtsalt armastan reisimist nii palju. No ikka meeletult palju. 

Kirjutasin Tallinn-Frankfurdi lennul pika teksti siia valmis, aga siis midagi juhtus ja kõik kadus ära. 

Viimased keedukartulid ja hapukoor enne Euroopast väljumist:


Igatahes nüüd olen ma siin. Singapuris siis nimelt. Esimest korda nii kaugel idas, esimest korda Aasias üldse. 
Selja taga on maru pikk tulek: Tallinn-Frankfurt, lend oli umbes 2h, paaritunnine ooteaeg Saksamaal ja edasi juba lend siia. Kõige pikem lend, mis ma üldse kunagi lennanud olen, 12h siis kokku. Lennutas Lufthansa, mille kohta mul midagi halba öelda pole (eks võrdlusmoment paremate firmadega puudub ka): lennuk oli puhas, söök söödav ja inimesi vähe: tegelikult lausa nii vähe, et pea kõik said pikali olla. Magades see suurem osa lennust mööduski. "Ristiisa" jõudsin ka peaaegu lõpuni vaadata, hea meeldetuletus. 

Selline kahekorruseline lennuk oli siis :


Kui hoolega vaadata, võib saarekesi ka näha:


Jõudsin siia kohaliku aja järgi kell 17.30. Ajavahe Eestiga on 6h. Päike oli loojumas. Väljas 31 kraadi. Palmid. Igal pool inglise keel, aga peaaegu kõik on asiaadid. 
Toomas, mu sõber, ütles, et Singapuri loetakse Aasiaks algajatele. Et nii suurt šokki pole, aga siiski tunne on. 
No ütleme ausalt, et ma olen ikka hoopis teises maailmas praegu. Kõik on hoopis teistmoodi. Väikeseks kultuurišokiks on see küll :)

Õhtusöökla:


Mingi hiina nuudliroog ja ülatavalt magus suhkruroojook:

Kõik on nii põnev ja elu on nii ilus. 

2 comments:

Saskia said...

Welcome to my second homeland, dear sis - ASIA <3
:D Enjoy

Saara said...

Asia is so different :)
Glad you can call it home!