Sunday, January 18, 2015

Nihe

Just shift või siis nihe on tunne, mis mind praegu valdab.

Lahkusime hommikul Toomase ja Karishmaga ülimodernsest, üliärilisest ja ülitehnilisest Singapurist. Öösel ei maganud me keegi eriti palju ja olime kolmekesi nagu zombied keset Singapuri lennujaama. Toomas mainis muide, et see lennujaam on kaks viimast aastat saanud maailma parima lennujaama tiitli. Oli uhke küll.

Lendasime Kuala Lumpurisse, Malaisia pealinna. Üritasin kõigest väest oma hommikust blogipostitust üles saada, no kusagil ei õnnestunud... Isegi Starbucks vedas alt. Loobusin.
Edasi lendasime Yangoni, Myanmari (vana nimega Birma) suurimasse linna. Kõige eksootilisemasse kohta, kus ma üldse kunagi käinud olen.

Meie sõidutajaks oli Malaysian Airlines, kellel eelmisel aastal kadus üks lennuk ära ja üks kukkus alla. Natuke närvilisem sõit oli, aga rahasääst oli seda väärt:

Ja nüüd tuleb see nihke koht. Myanmar ise.
Võrreldes Singapuriga tundub see koht... elus. Tänaval on koeri-kasse, lapsi, papi peal magavaid inimesi, prügi, valesti sõitvaid autosid, turumutte, ehitajaid, tolmu. Inimesed naeratavad. Hotelliteenindus on NII sõbralik. Täiesti erinev energia võrreldes Singapuriga. 180 kraadi. Ja see meeldib mulle väga.

Õhtune ajaviide, jalgpall:

Meie imekaunis hotell:

Ja umbes 1/5 rahast :D

Pärast reisimisrohket päeva mõtlesime, et teeme midagi kultuurset ka. Läksime Yangoni kõige kuulsama vaatamisväärsuse Shwedagon Pagodaga tutvuma. Myanmar on üks budistlikemaid riike maailmas ja Shwedagon Pagoda on suur-suur budistlik templikompleks, ehitatud 6. ja 10. sajandi vahel.

See nihutas mu maailma täiesti. Mungad. Viirukid. Kellalöögid. Turiste oli, isegi eestlasi, aga see maailm siin on lihtsalt ise nii ilus. Ja nii hea, eriti pärast ülimodernset ja juuretut Singapuri.

Kulda on meeletult.

Ma nägin täna sadu Buddha-kujusid.

Okei, ma võiksin siia ilmselt veel 20 pilti panna, aga tahaks, et see postitus ülesse ka jõuaks.
Kokkuvõtteks - täiesti meeletu. Õigemini väga meeleline. Tuletas meelde.

Õhtu lõppes Myanmarile kohaselt väga odava kolmekäigulise õhtusöögiga. Pugisime end head ja paremat täiesti täis. Ja maksma läks ainult:

Homme on uus päev täis imesid.
Loodetavasti ka üllatuslikku internetti.