Sunday, April 10, 2016

Tõehetk

Tõeline tõehetk saabub siis, kui sa saad aru, et oled oma emaga reisile tulnud. Pärast tänast päeva see teadmine mulle laksatas. Oleme emaga tegelikult väga erinevad inimesed. Ma hakkan alles nüüd taipama, et on päris riskantne tulla koos reisile ning tahes-tahtmata pidevalt teineteise nuppudele vajutada. Sellele vaatamata on asjad läinud vähemalt rahuldavalt. Olen näiteks söönud ainult 400mg ibuprofeiini :D Okei, tegelikult pole asi üldse nii hull.

Hommikut alustasime hotellirežiimis. See hõlmab endas saiakesi ja puuvilju:

Kuna meie esimest hotelli oli väga peenelt venere.com-is lausa spa-hotelliks nimetatud, siis ei saanud me ära jätta spa-osa proovimist. Spa oli ka hotelli külastajatele tasuta. Seal oli siiski üks aga, nimelt üks nõue - ujumismüts. Ma saan aru, kui nad nõuavad enne basseini minekut duši all käimist (millest polnud kusagil sõnagi), aga no ujumismüts?!? No mis teha, 3 euri eest me need siidikondoomid siis pähe tõmbasime:

Spa ise oli väga tagasihoidlik. Ühtegi sauna polnud, üks suurem sisebassein lamamistoolide ja veejugadega ja üks mullivann ja oligi kõik. Eesti kehvemadki spad teevad siinsele 4-tärni hotelli spale silmad ette. Aga neil on ka kliima, mis seal salata. Meie sopa sees peavadki need spad head olema.

Väljaspoolt tagasihoidlik hotell muutus sisehoovis lausa lukselamiseks:

Barcelonasse on Gironast üle tunni aja sõita. See bussisõit oli väga ilus, siinne loodus on just õide minemas, sarnane meie maikuuga. Mäed ja hele-heleroheline värviteraapia teevad südame rõõmsaks :)

Ja siis me jõudsime Barcelonasse.

Barcelona-tõehetk oli täiesti imeline, ma ei osanud nii rõõmsat, rohelist ja päikselist linna oodatagi. Me ei käinud täna küll vaatamisväärsusi vaatamas ega kusagil erilises kohas, aga lihtsalt jalutamine andis juba nii palju energiat juurde. Õnneks ei kasutanud me seda kuidagi valesti, suutsin üha paremini end kokku võtta ja aru saada, et me lõpuks ometi oleme emaga kaks täiskasvanud inimest, kes ei pea kogu aeg seda ema-tütre kaarti välja tõmbama (nagu Karpa väga osavalt ütles), vaid saame niisama koos aega veeta.

Triumfikaar ja palju pühapäevaseid jalutajaid:

Emaga koos reisimisel on veel see pluss ka, et see surub mind tervislikum olema. Ema on mul väga heas vormis ja burgereid ta igapäevaselt ei söö. Ma võtsin siis ka lõunaks salati ja õhtuks supi, mis jättis väga hea kerge tunde. Samme tegime täna ka kokku üle 16 tuhande, seega ma nende kahe kokakoola pärast, mis alla joodud said, väga ei muretse.

Lõunasöök:

Päeva kolmas tõehetk tuli siis, kui me Picasso muuseumisse tahtsime minna. Pühapäeviti alates kella kolmest on muuseum tasuta, seega me mõtlesime kohe, et miks mitte siis seda ära kasutada, hoiaksime kahepeale 28 eurot kokku. Mida me aga arvestanud ei olnud, oli fakt, et ka kõik teised mõtlevad nii. See järjekord ilma liialdamata oli vähemalt 500m pikk ja otsustasime, et 28 eurot ei ole nii suur summa, et selle nimel tund aega järjekorras seista.

Tulime hoopis ära Sitgesesse, linnakesse, kus meie hotell on:

Sitges on armas mereäärne linn, Barcelona keskusest vaid 30-minutilise rongisõidu kaugusel. Rahvast jalutas promenaadil palju ja meie nautisime mõnusat 18-kraadist Eesti suveilma.

Ema katsus Vahemerd:

Mina tasakaalustasin ajukeemiat:

Pärast sõime seda suppi, mis eespool mainitud ja premeerisime ennast pannkookidega. See on siiski puhkus, eksole? :)

Päeva lõpuks mõtlen, et this could actually work. Õpetasin emale, kuidas ilma nõukaaktsendita Thank you öelda ("sänk juu" jätsime maha) ja tema mulle vastu, kuidas õigesti "можно я возьму назад ваше заевление?" hääldada. Väga praktiline õhtu. Nahkhiirt nägime ka.

Ja Johannale saadame tervitusi:

Homme läheme Sagrada Familiat vaatama. Ma ei jõua ära oodata.

2 comments:

Unknown said...

Nii päikseline paistab seal kõik! Ja Sina teed järjest mõistlikke valikuid! Ma muideks olen ka alati arvanud, et Eesti ongi Euroopa Spariik. Mõtlesin just hommikul, et mida küll Hispaanias süüa, et korra mereanni paellat ja siis...jäätist? Kalli kalli, lõõgastu ja naudi ja anna teada kui mõne eheda elamuse saad. Ootan juba pilte kindlusest ja Gaudi pargist ja Tsitadelli pargist!

Saara said...

Kusjuures, ma siin võtan iga päev hoogu, et paellat proovida, aga ma pole üldse mereannifänn ja ikka kardan kohutavalt :D Tapasid tahan proovida küll ja ilmselt nende gelatot... Ja meil on hotelli poolt ka Sangria kokteil veel saada. On, mida oodata, elamusi tuleb kindlasti :D
Kallid teile kõigile sinna!